مزایا و فواید خدمات سانترال برای کسب و کارها

امروزه مزایا و فواید خدمات سانترال برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک در چنان رده ای قرار گرفته است که بیشتر شرکت ها، سازمان ها و حتی مراکز تجاری و... با استفاده از ظرفیت های مختلف سانترال اجرای سیستم های ارتباطی فوق العاده خود را انجام می دهند؛ زیرا با افزایش دادن کارت های مختلف، امکان ارتقاء دادن قابلیت های یک کسب و کار وجود دارد، البته بهتر است مشاغل کوچک از دستگاه هایی با اجرای 24 داخلی و همچنین 8 شهری را مورد استفاده قرار دهند تا در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

 

فواید خدمات سانترال برای کسب و کارها

چنانچه تمایل دارید تا تلفن های محل کار خود را به راحتی مدیریت کنید لازم است تا از فواید خدمات سانترال بهره ببرید، مثلا این امکان وجود دارد تا شما صفر و یا دو صفر را مسدود کنید و هر نوع محدودیتی را برای استفاده از خط های داخلی تعیین نمایید و یا اینکه به راحتی می توان با سایر اتاق های داخلی محل کار بدون پرداخت هیچ نوع هزینه ای تماس تلفنی برقرار کنید، از طرفی کارمندان نیز می توانند در هر قسمت از اداره با استفاده از چنین سیستمی با یکدیگر به صورت رایگان ارتباط تلفنی داشته باشند. پس با این وجود با استفاده از مزایا و فواید خدمات سانترال می توان ضمن صرفه جویی در هزینه ها از هر نوع اختلالی در عملکرد کارمندان در نهادها و سازمان های مختلف جلوگیری نمود و از طریق سیستم سانترال یک هماهنگی قابل توجهی را در بین آنها برقرار کرد.

 

خدمات سانترال در کسب و کار

 

مزیت های استفاده از خدمات سانترال

اگر بخواهیم در مورد دیگر فواید خدمات سانترال صحبت کنیم باید گفت در برقراری تماس های تلفنی امکان این وجود دارد تا به طور همزمان تعدادی از کارمندان و یا هر مخاطب دیگری پشت خط باقی بمانند و یا اینکه در صورت تمایل می توان هر کدام از خط های تلفن را تنها به یک فرد خاص وصل کرد تا در صورت نیاز تنها همان یک اپراتور، اجرای انتقال پیام را انجام دهد. از دیگر فواید خدمات سانترال که سبب شده است تا با استقبال خوبی رو به رو شود وجود منشی تمام اتوماتیک این سیستم ارتباطی می باشد به این صورت که هر کس در هر ساعتی از شبانه روز که با شرکت تماس بگیرید این امکان برای شخص وجود دارد تا پیغام واحد را بدون پاسخگویی هیچ فردی بشنود و شماره های داخلی شرکت مانند حسابداری، واحد فروش و هر بخش دیگر از شرکت را به دست آورد. البته فراموش نکنید که تلفن های سانترال قابلیت داشتن 400 کد را دارند، بنابراین شما با استفاده از سیستم سانترال و تنظیم نمودن آن به صورت دلخواه می توانید بدون نیاز به تماس های شخصی، هر واحد داخلی را مورد مدیریت خود قرار داده و هزینه های تلفن خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

 

مهمترین فواید خدمات سانترال

اگر چه با پیشرفت تکنولوژی و برقراری ارتباطی مدرن امروزه می توان از فواید خدمات سانترال استفاده های زیادی داشته باشیم اما همچنان برخی از این مزایا مانند:

  • امکان نصب نمودن کارت نمایشگر اعداد یا همان کارت سانترال
  • پیج کردن اعضا
  • تعیین نمودن زمان مکالمه ها
  • تخمین زمان بندی برای واحد پذیرش تماس به صورت 3 مرحله DISA

و بسیاری موارد دیگر جزو مهمترین مزایای این سیستم ارتباطی به شمار می آید. در واقع این دسته از تلفن های تحت شبکه که قادر هستند به طور همزمان چندین خط را کنترل نمایند در برخی از نمونه ها می توانند علاوه بر سانترال توانمندی های دیگری نیز برای بسیاری مراکز داشته باشند. در حقیقت شما با توجه به قابلیت های سیستم سانترال می توانید کد دلخواه خود را انتخاب کنید و بسته به نظرات خود امکانات خاصی را به آن افزوده نمایید.

 

فواید سانترال

 

مناسب ترین خدمات سانترال برای کسب و کارها

یکی از مناسب ترین فواید خدمات سانترال برقراری ارتباط صوتی میان گروهی از افراد با مشتریان موقت و ثابت می باشد که همین موضوع می تواند راندمان کاری یک شرکت و یا نهاد دولتی و یا خصوصی را ارتقاء دهد؛ زیرا کارکنان یک مجموعه جهت ایجاد ارتباطی کارآمد با مشتریان می توانند از رقبای تجاری خود پیشی بگیرند و به جایگاه مهمی از دنیای اقتصاد برسند. در واقع شما با راه اندازی این سیستم تلفن اختصاصی که به اختصار PBX یا همان سانترال گفته می شود می توانید از فروشنده این محصول بخواهید تا در صورت نیاز، سیستم سانترال مورد استفاده شما را از جهات مختلف پشتیبانی کند، از طرفی اگر شما تصمیم دارید تا سیستم تلفن اختصاصی خود را از نظر نرم افزاری و یا حتی از جهت سخت افزاری ارتقاء ببخشید بدون شک این امکان برای استفاده هر چه بیشتر شما وجود دارد.

 

مزیت های مهم خدمات سانترال

  • قطعا یک سیستم سانترال با ارائه دادن خدمات ویژه ای نظیر:
  • اشتراک گذاری مکالمات و منابع صوتی به طرز بسیار ساده
  • ارسال نمودن و اشتراک گذاری پیامک ها
  • کاهش دادن شماره های تلفن از سیستم مدیریت شرکت
  • سرعت بخشیدن به عملکرد کارکنان در جهت پاسخگویی به سوالات و یا حل مشکلات شرکت
  • دنبال کردن جلسات مهمی که می تواند برای پیشرفت های آینده شرکت موثر باشد
  • پشتیبانی کردن از مشتریان بالقوه ای که نقطه عطف شرکت به حساب می آیند
  • قابلیت پست صوتی
  • ثبت شناسه مکالمه گیرنده
  • ارسال خودکار تماس

و... می تواند موفقیت های چشمگیری را برای صاحبین مشاغل مختلف فراهم آورد.

 

مزایای دستگاه سانترال

 

بهترین سیستم صوتی برای ادارات و شرکت ها

مجهزترین سیستم تلفنی که می تواند جایگزین مناسبی برای چندین تلفن با خط تکی باشد سیستم سانترال است. البته فراموش نکنید این نوع سیستم تلفنی در نمونه ها و ظرفیت های مختلفی وجود دارند که همگی نیاز به یک برنامه ریزی دارند تا بتوانند با توجه به خواسته شرکت خدمات متنوعی را ارائه دهند. در واقع این خدمات سانترال است که تعیین کننده اصلی تعداد خطوط می باشد که در این میان ساده ترین سانترال امکان برقراری 8-10 خط را به طور مجزا مهیا می سازد. البته برای شناخت بهتری از سیستم سانترال در نمونه های مدرن تر می توانید با ما در سایت پاناسونیک تهران مشاوره رایگانی داشته باشید.

 

امتیاز دهید :
نظرات کاربران
ارسال نظر