تفاوت سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE

اگر با سانترال های پاناسونیک آشنایی داشته باشید مطمئنا به دو سانترال TDE و TDA آشنایی دارید. در ادامه می خواهیم به بررسی تفاوت سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE بپردازیم. در دنیا تکنولوژی امروز راه اندازی هر یک از سانترال ها نیاز به کمک و مقایسه خیل عظیمی از مدل های آن در بازار دارد.

 

بیشتر از سری سانترال TDA و TDE بدانید

سانترال پاناسونیک در واقع همان مراکز تلفن هستند که با جمع آوری خطوط شهری باعث بهبود کیفیت در ارتباط می شوند. این سانترال ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که معروف ترین سازنده آن پاناسونیک می باشد. همچنین دو مدل TDA و TDE نیز خود از انواع سری های مختلفی تشکیل شده اند که هر یک از آن ها مناسب برای یک نوع کاربری در مقیاس متفاوت می باشد.

خود سری ها نیز هر کدام بر اساس تفاوت در ظرفیت خطوط شهری و داخلی تقسیم بندی می شوند. برای مقایسه بهتر تفاوت سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE ابتدا به معرفی و آشنایی کلی با ویژگی های هر یک می پردازیم.

 

سانترال پاناسونیک چیست

 

امکانات و ویژگی های سانترال TDE پاناسونیک

ویژگی نخست این دستگاه سازگاری کامل با IP می باشد. در بخش تلفن های سانترال مبحث ویپ وجود دارد که سازگاری یک دستگاه با IP در روند کار آن تاثیر داشته و منجر به کارایی بهتر و موثر تر می شود. این سیستم باعث می شود تا سرعت برقراری ارتباط سریع تر بوده که همین امر موجب کاهش هزینه ها برای شرکت یا سازمان شما می شود.

همان طور که پیشتر نیز اشاره شد هماهنگی و سازگاری سانترال TDE پاناسونیک با پروتکل سیپ یک مزیت و ویژگی عالی برای این دستگاه به شمار می رود.

مورد دیگر توانایی برنامه ریزی این دستگاه از طریق شبکه می باشد که به راحتی امکان اتصال کاربران در هر مکانی به کمک اینترنت به سانترال را ممکن ساخته و می توانند این دستگاه را برنامه ریزی کرده و قابلیت های آن را فعال و یا غیر فعال کنند.

 

صندوق صوتی و امکان برگزاری کنفرانس

از جمله ویژگی های مثبت سانترال پاناسونیک مدل TDE امکان استفاده از قابلیت صندوق صوتی مب شاد که این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید برای مشتریان تان صف انتظار ایجاد کرده و یا پیغام خوش آمد گویی برایشان بگذارید.

همچنین ویژگی دیگر این دستگاه امکان برگزاری کنفرانس های گروهی می باشد. این امکان را می توانید تا حضور همزمان 7 نفر در کنفرانس نیز ارتقا ببخشید.

آخرین ویژگی مهم این دستگاه راحتی در نصب و نگهداری می باشد. این امکان به شما اجازه می دهد که از هزینه های جانبی کاسته خواهد شد.

 

ویژگی سانترال پاناسونیک

 

ویژگی های سانترال پاناسونیک مدل TDA

برای درک بهتر تفاوت سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE لازم است تا ویژگی های هر دو مورد را به تفصیل شرح دهیم.

این نوع سانترال نیز خود از چند سری مختلف تشکیل شده است. این مدل که جزو جدید ترین های بازار به شمار می رود امکان افزایش خطوط شهری و داخلی را برای شما فراهم می کند. برخی از مدل های این سری تا 640 خط شهری و 1120 خط داخلی را پشتیبانی می کنند.

ویژگی دوم این مدل سانترال پاناسونیک پشتیبانی از تلفن های آنالوگ و دیجیتال می باشد که خود یک مزیت مناسب به شمار می رود تا بتوانید مکالمه با کیفیتی داشته باشید.

شما می توانید این دستگاه را لینک نیز بکنید به این معنا که چند دستگاه سانترال TDA از فواصل مختلف امکان لینک و کانکت با یکدیگر را خواهند داشت.

 

تفاوت سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE

در واقع اصلی ترین تفاوت سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE در نوع دسترسی آن ها به شبکه می باشد. بر خلاف مدل TDE که خود به صورت پیش فرض امکان اتصال به شبکه را دارد برای مدل TDA نیاز به یک کارت شبکه دارید که می توانید از دو مدل IP Gateway و یا IP LINK استفاده نمایید.

 

استفاده از سیپ ترانک

تفاوت سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE در سیپ ترانک نیز به چشم می خورد . در واقع شما به همین سادگی نمی توانید سیپ ترانک جدید از مخابرات بگیرید و بر روی سانترال TDA خود نصب نمایید. این دستگاه چون مدل قدیمی تری از TDE دارد. پس اگر به فکر ارتقا مرتب سیستم های خود هستید بهتر است به سراغ TDE بروید. تفاوت سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE در بخش سیپ ترانک به قدری است که با مقایسه قیمت لوازم جانبی هر یک مطمئنا تصمیم بگیرید که در همان ابتدای کار به سراغ سانترال TDE بروید.

 

تفاوت سانترال سری  TDA با TDE

 

تفاوت سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE؛ راه اندازی تلفن IP

تفاوت سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE در بخش تلفن های IP نیز باعث می شود که تمایل شما به خرید TDE ها بیشتر شود.

برای اتصال سانترال TDA به تلفن Ip نیاز به کارت IP EXTENSION دارید. ولی سری های TDE نیاز به این کارت ندارند همچنین از سیپ فون ها نیز پشتیبانی کرده که در این حالت باز هم از نظر هزینه ای می توانند مقرون به صرفه تر باشند .

تفاوت سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE همچنین در بخش خرید لایسنس نیز به چشم می خورد برای تلفن های آی پی باید پس از نصب کارت NT به سراغ خرید لایسنس معتبر بروید که بتوانید از آن استفاده کنید پس منطقی ترین حالت خرید سانترال پاناسونیک TDE در همان ابتدای کار می باشد.

در بحث تفاوت سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE باید به خاطر داشته باشید که مدل های جدید نسبت به قدیمی تر ها ویژگی ها و امتیازات بیشتری دارند پس با کمی هزینه بیشتر می توانید از هزینه های آینده جلوگیری کنید. همچنین تصمیم گیرنده نهایی شما هستید. تفاوت سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE در بخش های مختلف بررسی شد اما باز هم بسته به نوع نیاز و استفاده شما از سانترال ها می توانید هر یک از این دو مدل را انتخاب نمایید.

امتیاز دهید :
نظرات کاربران
ارسال نظر