انواع پاور یا منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک

امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین و بی نظیرترین انواع پاور یا منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک هستند. شما نیز می توانید فرصت پیش روی خود را از دست ندهید و هم اکنون از وب سایت ما اقدام به بررسی هر یک از انواع منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک نموده و سپس با خیال راحت یکی از بهترین این محصولات را با قیمت بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنید.

انواع پاور یا منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک

آیا شما نیز به دنبال راهنمای خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع پاور یا منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک هستید؟ آیا می دانید که برای خرید ارزان ترین انواع منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک بایستی از کجا اقدام کرد؟

استفاده از دستگاه های سانترال در میان بسیاری از شرکت ها و سازمان ها بسیار فراگیر شده است و شما کمتر اداره ای را می توانید پیدا کنید که از این دستگاه استفاده نکند. در نظر داشته باشید که دستگاه های سانترال از مهترین و ضروری ترین تجهیزات در بیمارستان ها، شرکت ها و سایر امکان عمومی می باشد که همین امر نیز سبب شده است تا امروزه بسیاری از مدیران به دنبال بررسی انواع پاور یا منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک باشند تا بتوانند یکی از بهترین منبع تغذیه را برای دستگاه های سانترال خود تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند. شما نیز می توانید برای مشاهده انواع پاور یا منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک از همین وب سایت پیش روی خود اقدام کرده و یکی از بهترین و مناسب ترین این محصولات را با توجه به قدرت مالی خود تهیه و خریداری کنید. همچنین می توانید قبل از خرید در مورد ویژگی های هر یک از انواع منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای خرید انواع منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

انواع منبع تغذیه: انواع پاور یا منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک
یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعات مربوط به هر دستگاه سانترال را پاور شکل داده است که منبع انرژی این دستگاه را تامین کرده و اگر دچار مشکلی شود، قطعات سانترال نیز کارایی صحیح را نخواهد داشت. در حال حاضر شما می توانید انواع پاور یا منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک را در ویترین بسیاری از فروشگاه ها مورد مشاهده قرار دهید هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و شما می توانید با در نظر نوع سانترال خود، مناسب ترین و بهترین انواع منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک را تهیه و خریداری کنید.

 

پاور سانترال

 

پاور KX-TDA0103 یا کارت سانترال ۰۱۰۳

یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع پاور یا منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک را پاور KX-TDA0103 یا کارت سانترال ۰۱۰۳ تشکیل داده است که ماسب برای سانترال های پر ظرفیت بوده و از مشخصات بسیار منحصر به فردی برخوردارند که عبارتند از :

  • ولتاژ ورودی در حدود 200 تا 240 ولت
  • قابلیت نصب باتری بک آپ
  • حداکثر جریان:2.5 آمپر

اگر شما نیز به دنبال بهترین انواع منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک هستید، می توانید این فرصت را از دست نداده و این محصول را در سبد خرید خود بیفزایید تا بتوانید با خیال راحت آن را مورد استفاده قرار دهید.

 

پاور KX-TDA0104 یا کارت سانترال ۰۱۰۴

پاور KX-TDA0104 یا کارت سانترال ۰۱۰۴از دیگر جالب ترین انواع پاور یا منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک می باشد که مناسب برای سانترال های معمولی بوده و از اندازه های متوسط نیز برخوردار است. اگر شما هم قصد خرید بهترین انواع منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک را دارید، می توانید این محصول را در اولویت های خرید خود قرار دهید. از مهمترین مشخصه این محصول می توان به مواردی از جمله زیرا اشاره کرد:

  • حداکثر توان خروجی: 140 ولت
  • حداکثر جریان: 1.4 آمپر
  • ولتاژ ورودی حدود 200 تا 240 ولت

منبع تغذیه سانترال

پاور KX-TDA0108 یا کارت سانترال ۰۱۰۸

از دیگر مهمترین انواع پاور یا منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک می توان به پاور KX-TDA0108 یا کارت سانترال ۰۱۰۸ اشاره کرد. که مناسب برای سانترال های کوچک می باشد و از ویژگی های و مشخصات بسیار بی نظیری نیز برخوردار است. امروزه پاور KX-TDA0108 یا کارت سانترال ۰۱۰۸ در لیست پرفروش ترین انواع منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک واقع شده و از اصلی ترین مشخصات این محصول می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حداکثر جریان پاور KX-TDA0108 یا کارت سانترال ۰۱۰۸: 0.8 آمپر
  • ولتاژ ورودی حدود 200 تا 240 ولت
  • حداکثر توان خروجی 74 وات


البته شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از محصولات موجود در وب سایت ما، به راحتی با همکاران ما در تماس باشید و راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورید.

 

کارت سانترال

 

راهنمای خرید بهترین انواع پاور یا منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک

برای خرید مناسب ترین و بهترین انواع پاور یا منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک می توانید با نظر گرفتن نوع سانترال خود، یکی از مناسب ترین پاورها را از همین فروشگاه پیش روی خود تهیه و خریداری کنید. همچنین شما می توانید برای آگاهی از قیمت انواع منبع تغذیه در سانترال های پاناسونیک نیز از همین وب سایت اقدام کنید و محصول مورد نیاز خود را با کمترین قیمت ممکن تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. لازم به ذکر است که خریداران در صورت مواجه با سوال یا مشکلی در حین خرید، می توانند به راحتی با همکاران فروش ما ارتباط لازم را برقرار کرده و راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورند.

امتیاز دهید :
نظرات کاربران
ارسال نظر