کلاس بندی سانترال پاناسونیک پرظرفیت و اهمیت آن

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع سانترال پرظرفیت پاناسونیک و کاربرد آن ها بپردازیم. همانطور که می دانید امروزه برخورداری از یک ارتباط بهینه و با صرفه اقتصادی از جمله نیاز های اساسی برای مجموعه های کاری اعم از شرکت های تجاری، ادارات و سازمان ها می باشد. به همین منظور، دستگاه های سانترال پاناسونیک مناسبترین و بهترین انتخابی است که غالبا به مدیران کسب و کار های کوچک و بزرگ پیشنهاد می شود. با استفاده از این دستگاه ها، می توان به راحتی و با بکارگیری نیروی کار، بخش گسترده ای از ارتباط مشتریان را مدیریت نمود. برند پاناسونیک نیز از جمله برند های محبوب در حوزه تجهیزات مخابراتی است که همواره سعی بر عرضه بروزترین تکنولوژی ها در دستگاه های خود داشته و محصولات خود را با هزینه ای مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

تلفن سانترال چیست؟

در گذشته جهت برقراری ارتباط با مشترکین با خطوط ارتباطی مختلف، به تعداد تلفن های زیادی نیاز بود اما امروزه با وجود تلفن های سانترال دیگر شاهد چنین چیزی نخواهیم بود. بکارگیری تلفن های سانترال تاثیر زیادی در کاهش هزینه و وقت داشته و به عبارتی شما می توانید با استفاده از یک عدد تلفن سانترال، چندین خط شهری و داخلی را مدیریت و کنترل نمایید.

از جمله مزایای استفاده از سانترال پاناسونیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می توانید با بکارگیری تلفن سانترال، یک ارتباط داخلی رایگان و سریع را بین کارمندان خود ایجاد نمایید.
  • افرادی که با تلفن سانترال تماس می گیرند، در صورت اشغال بودن تلفن پشت خط منتظر می مانند.
  • انتقال خودکار مشترکین به اپراتور های مربوطه
  • امکان ضبط و پیگیری کلیه تماس های دریافتی ضمن کم شدن هزینه خطوط مخابرات
  • آخرین قابلیت و مزیت تلفن سانترال، دارا بودن منشی اتوماتیک می باشد که 

 

سانترال پاناسونیک پرظرفیت

 

سانترال پرظرفیت

به طور کلی دستگاه های سانترال در دو مدل عرضه شده و در دسترس می باشند:

  • سانترال کم ظرفیت: تلفن سانترال کم ظرفیت در ایجاد خطوط داخلی محدودیت دارند و عموماً تا ۲۴ خط داخلی و 8 خط شهری را پشتیبانی می کنند. این مدل برای شرکت های کوچک با تعداد خطوط محدود شهری، انتخاب مناسبی است.
  • سانترال پرظرفیت: حداقل خطوط تلفنی ورودی به سانترال پرظرفیت ۹۶ و حداکثر آن ۶۴۰ است. سانترال پرظرفیت نسبت به مدل کم ظرفیت خود از مزایا و انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است.​

امروزه با هرچه بیشتر صنعتی شدن جهان، نیاز به وسایل ارتباطی پیشرفته بیش از پیش احساس می شود. همین مورد سبب گردید تا برند پاناسونیک به طراحی و تولید دستگاه های سانترال روی آورد تا بتواند خدمات بهتری در زمینه ی ارتباطات مختلف به مشتریان خود ارائه دهد. به طور مثال سانترال پرظرفیت TDA600در ساختار خود دارای ۱۰ جای اسلات برای قرار گرفتن کارت های مختلف می باشد تا بتوانیم از آن ها جهت بالا بردن ظرفیت دستگاه ( تا ۶۴۰ خط شهری و ۱۱۲۰ خط داخلی ) و بهبود کیفیت و کمیت ارتباطات استفاده نماییم.

 

فروش انواع سانترال پاناسونیک

 

مهم ‌ترین سری‌ های سانترال پرظرفیت پاناسونیک

در این بخش قصد داریم به معرفی انواع سانترال پرظرفیت و کاربرد هر یک بپردازیم.

 

- سانترال TDA

سانترال مدل TDA برای کلیه گوشی های پاناسونیک (نظیر دیجیتال، آنالوگ، هایبرید و بیسیم) مورد استفاده قرار می گیرد. تجهیز دستگاه سانترال TDA به کارت PRI به شما کمک می کند تا به راحتی با دیگر سانترال ها ارتباط برقرار نمایید.ظرفیت و استحکام بالا و مقرون به صرفه بودن، از جمله خصوصیات جالب توجه این مدل می باشد. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که تمایلی به استفاده از سرویس شبکه را ندارید، خرید این مدل برایتان رضایت بخش خواهد بود. TDA ها از لحاظ ظاهری و فیزیکی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. با وجود اینکه این نوع سانترال تحت شبکه نیست اما با جابجایی کارت MPR می توان آن را به سانترال TDA ارتقا داد. از جمله نکاتی که باید در حین خرید سانترال TDA مورد توجه قرار داد عبارتند از:

  • در بیس اولیه این دستگاه هیچ اسلاتی تعبیه نشده است، لذا برای استفاده از تمام ظرفیت این سانترال باید اسلات های مربوطه را قرار داد.
  • کارت دیزا (تلفن گویا) نیز از دیگر امکاناتی که لازم است (جهت داشتن اپراتور) توسط خود مشترکین تهیه شود و به صورت پیش فرض دستگاه فاقد آن است.

از جمله سری های TDA می توان به سه سری TDA100، TDA200 و TDA600 پرداخت که حداکثر تعداد خطوط شهری و داخلی که پشتیبانی می کنند، به شرح ذیل می باشد:

  • TDA 100: امکان ارتقا تا ظرفیت خطوط شهری و داخلی 96 و 192 خط
  • TDA 200: قابلیت ارتقا تا 128 خط شهری و 256 خط داخلی
  • TDA 600: امکان ارتقا تا 640 خط شهری و 1280 خط داخلی

توجه داشته باشید که TDA های فوق، در ظرفیت اولیه شان فاقد خطوط شهری و داخلی بوده و لازم است برای ارتقای ظرفیت خطوط به خرید تعدادی کارت سانترال پاناسونیک اقدام نمایید. در این مورد توجه به نوع کسب و کار و بررسی میزان ترافیک ورودی، در انتخاب سری TDA مناسب شما بسیار کمک کننده خواهد بود.

 

سانترال TDE

برخورداری از توان و ظرفیت بالا، از جمله بارزترین مشخصه های سانترال پرظرفیت سری TDE می باشد. این مدل با داشتن قابلیت شبکه شدن، نسبت به سری TDA برتری یافته است.

از جمله امکانات سانترال پرظرفیت سری TDE پاناسونیک عبارتند از:

  • قابلیت راه اندازی کلیه خطوط شهری مخابرات و بسترهای ویپ و همچنین سیپ ترانک ها ( خطوط پنج رقمی مخابرات ) در کمترین و سریع ترین زمان ممکن
  • سادگی نصب و سهولت در برقراری ارتباط
  • مناسب برای استفاده در شرکت ها و کسب و کار های بزرگ

​TDE ها نیز در سه سری TDE100، TDE200 و TDE600 عرضه شده و در تعداد خطوط شهری و داخلی همچون انواع TDA می باشند. دستگاه‌های سانترال سری TDE، سیستم‌های مخابراتی پیشرفته مبتنی بر IP هستند، که هم سرویس‌های تحت شبکه و هم سرویس‌های آنالوگ را پشتیبانی می‌ کنند.

 

فروشگاه پاناسونیک تهران

 

جمع بندی

دیگر وقت آن است که سیستم‌ های ارتباطی قدیمی را کنار بگذارید و به سمت تکنولوژی روز دنیا در صنعت ارتباطات بروید. اگر قصد دارید تا با سایر رقبای خود، تمایز داشته باشید، استفاده از دستگاه سانترال یک ضرورت است. با داشتن یک سیستم مخابراتی پیشرفته و امن، علاوه بر کاهش هزینه ‌های ارتباطی، می ‌توان با رشد و پیشرفت شرکت در جهت افزایش تعداد کارمندان، سیستم‌های خود را ارتقا دهید. سانترال پاناسونیک نه تنها می تواند نیاز ارتباطی امروز شما را تامین کند بلکه قابل ارتقا است و می تواند در صورت پیشرفت مجموعه هنوز هم قابلیت های زیادی را برای خطوط فراهم کند. فروشگاه پاناسونک تهران انواع خدمات فروش سانترال های پاناسونیک و نصب سانترال و راه اندازی آن را ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره و خرید سانترال با شماره های 09122159032 یا 02188933611 تماس بگیرید. 

 

 

امتیاز دهید :
نظرات کاربران
ارسال نظر