ممکن است در بعضی از مدل ها کدهای مخفی تلفن سانترال پاناسونیک که برنامه ریزی آن را به کمک نرم افزار انجام می دهند یا در نمایندگی های پاناسونیک این کدها را روی صفحه اختصاصی هر محصول می گذارند. در وب سایت هایی که نمایندگی پاناسونیک را دارند، از طریق چند روش می توان به کدهای مخفی تلفن پاناسونیک دسترسی پیدا کرد.


کدهای مخفی تلفن پاناسونیک

تلفن سانترال پاناسونیک از جمله دستگاه های هوشمند و بسیار خوبی است که به بازار ایران راه پیدا کرده و دارای یک جایگاه ویژه در میان شرکت های کوچک و بزرگ می باشد. این مرکز تلفن دارای بخش های مختلفی است و مهمترین قسمت آن را می توان کارت افزایشی سانترال نامید که از خط تلفن شهری به خوبی پشتیبانی می کند. اگر بخواهید هر برنامه یا تنظیماتی را فعال کنید به راحتی توسط کدهایی که پاناسونیک تعیین کرده است می توان این کدها را در حالت برنامه ریزی وارد کرد تا آن تغییرات روی برنامه مورد نظر اعمال گردد. ولی بیشتر افراد به دنبال پیدا کردن کدهای مخفی تلفن پاناسونیک هستند.

اکثر افراد تصور می کنند که در تلفن پاناسونیک کدهای سری و مخفی وجود دارد که آنها را در اختیار کارشناسان خود گذاشته اند. اما لازم است که ذکر کنیم اینگونه نیست و کدهای مخفی تلفن پاناسونیک را می توان در هنگام خریدن این دستگاه روی فایل یا CD این دستگاه پیدا کرد.


کدهای تلفن پاناسونیک

ممکن است برای بسیاری از ما این اتفاق افتاده باشد که در صورت به هم ریختن تنظیمات تلفن خود بدون اینکه به تعمیرات نیازی باشد، این تنظیمات را درست کنیم. در این مقاله به بررسی کدهای مخفی تلفن پاناسونیک می پردازیم. تلفن های بی سیم پاناسونیک کدهای مخصوصی دارند که از این کدها می توان برای قابلیت های مختلفی استفاده کرد. در برخی موارد ممکن است شما در خانه خود جهت شارژ کردن تلفن همراه خود دسترسی به شارژر نداشته باشید، پس اگر تلفن بی سیم شما قابلیت link2cell را داشته باشد، شما خیلی ساده می توانید به کمک بلوتوث به گوشی بیسیم اتصال پیدا کرده و گوشی خود را شارژ نمایید. در این شرایط اگر مخاطبین با شما تماس بگیرند شما به راحتی می توانید پاسخگوی تماس های خود از طریق تلفن بی سیم باشید.

اگر می خواهید این ویژگی را روی تلفن بیسیم خود فعال نمایید، لازم است که وارد منوی تلفن بیسیم شده و پس از زدن دکمه # کد ۶۲۴۱ را وارد نمایید. پس از اینکه کد در قسمت تنظیمات گوشی همراه شما را در بخش بلوتوث مدل گوشی بی سیم را یافتید، لازم است که گزینه save را جهت ذخیره سازی اطلاعات وارد شده بزنید. اگر قصد خروج از حالت تنظیمات این قابلیت را دارید کافی است که روی گزینه off بزنید.

برای این کد لازم است که چند نکته را در نظر بگیرید. این قابلیت را می توان زمانی فعال سازی کرد که تلفن پاناسونیک شرایط زیر را دارا باشد:

باید در تلفن بی سیم DECT 6.0 معمولی وجود داشته باشد. اگر تلفن همراه شما آیفون است لازم است که نسخه iOS 4.1 یا نسخه هایی که از آن بالاتر هستند را پشتیبانی نماید. لازم است که تلفن همراه شما قابلیت بلوتوث را داشته باشد. پاناسونیک تهران شما را هنگام خرید تلفن سانترال تمامی کدهای مخفی را به خریداران آموزش می دهد.

 

کدهای تلفن سانترال پاناسونیک


تنظیمات بی صدا silent کردن تلفن پاناسونیک

ممکن است در بسیاری از اوقات که زمان استراحت شما است، برای پاسخ دادن به تماس های ورودی تمایلی نداشته باشید. در این صورت می توانید جهت بی صدا کردن موقتی تلفن خود مراحل زیر را که به تصور خیلی ها یکی از کدهای مخفی تلفن پاناسونیک است را انجام دهید.

نخست باید وارد منوی تلفن بی سیم شده و سپس بر روی دکمه # زده و کد ۱۶۰ را بگیرید. جهت کم یا زیاد کردن صدای تلفن می توان از کدهایی که دارای علامت ↑↓ هستند استفاده کرد. اگر کلید ↓ را فشار دهید، گوشی تلفن به حالت بی صدا خواهد رفت.


حذف پیغام ضبط شده

اگر به دنبال حذف کردن پیغام های ضبط شده از روی تلفن خود هستید باید به روش زیر عمل کنید. در بیشتر تلفن های پاناسونیک منشی تلفن وجود دارد. این منشی تلفن دارای یک پیام پیش فرض ست شده روی تلفن می باشد. از طریق انجام مراحل زیر می توانید این پیغام را حذف کنید.

در گام اول باید در بخش منوی گوشی تلفن روی دکمه # بزنید و پس از آن کد ۳۰۲ را وارد نمایید و پس از آن گزینه yes را زده و تغییرات آن را انجام دهید.


کد مخفی تلفن پاناسونیک لیست سیاه

اگر به دنبال کد مخفی تلفن پاناسونیک برای لیست سیاه هستید، لازم است که بدانید در بیشتر تلفن های سانترال پاناسونیک امکان مسدود کردن شماره مخاطبان وجود دارد و در صورتی که مخاطبی برای شما مزاحمت ایجاد کند، شما می توانید او را وارد لیست سیاه کنید. در تلفن های پاناسونیکی که روی بیس آنها جهت مسدود کردن دکمه ای وجود ندارد، شما با چند عملیات می توانید این کار را انجام دهید. لازم است ابتدا وارد قسمت منوی تلفن شده و پس از زدن کلید # و کد ۲۱۷ می توان وارد صفحه ای شد که با وارد کردن شماره مورد نظر خود و زدن گزینه add شما می توانید آن را وارد لیست سیاه کنید. این کد نیز ممکن است به تصور برخی از افراد یکی از کدهای مخفی تلفن پاناسونیک باشد.

 

کدهای مخفی تلفن سانترال


آیا کدهای مخفی تلفن پاناسونیک وجود دارند

طبق مطالبی که در بالا ذکر کردیم باید گفت که هیچ گونه کد مخفی برای تلفن پاناسونیک وجود ندارد و ممکن است بسیاری از افراد آموزش های لازم برای استفاده از این کدهای مخفی تلفن پاناسونیک را آموزش ندیده باشند. چون برخی از کدها متناسب با نیاز هر مجموعه تعیین شده اند و برای فعال سازی این کدها نیاز است که برخی پیش نیازها را فعال یا لغو کرد.

امتیاز دهید :
نظرات کاربران
ارسال نظر